Genel, Şiir

An’ın Tılsımı…

….İntihar ediyor sokak lambaları
Bak göğün feri de gitti
Ahh! Söyledim ama sana ben kısma ışığın altını bu kadar
Harlı ateşte pişer Dolunay…

11.09.2019

Berlin&İstanbul

NOT: Kleinlaute’ye fotoğraf ve başlık için çok teşekkür ederim…🙏🏻

“An’ın Tılsımı…” için 15 yorum

  1. Ne ışığı isterim, ne ateşi
    Ne de sokak lambasını
    Uyuyacağım
    Uyuyacağım
    Uyuyacağım
    Söndürün ışıkları
    Onlar ateşböceği
    Böcekli ateş
    Böö bööö bööö😅

    Beğen

    1. Işık olmayan yerden ateş çıkmaz
      Işıkları söndürürsen
      Ateşböcekleri böööler durur
      Yanar Dolunay hepten
      Uyuma
      Uyuma
      Gün bize yeni başladı daha😂💖

      Beğen

    1. Ahhh Feride, gözleri ferfecir okur bu saatlerde😂
      Öfff uyu yaaa….😒😂😂
      Mavi düşler düşsün yastığına…💖
      (Ateşböceklerine dikkat et😅)

      Beğen

      1. Aldım, kabul ettim. 😊 ve… kucak dolusu yıldız gönderdim size✨✨

        Beğen

Yorum bırakın